GLOBAL ZAMON VATANPARVARLIK TARBIYASIDA INNOVASION PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARNI QO‘LLASH XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract
Vatanparvarlik — buyuk tuygʻu. Vatan jonsiz, ruhsiz buyum emas. Vatanparvarlik oʻrniga vatansizlikni targʻib etish, “globallashuv degani sening dunyo fuqarosiga aylanishing”, deb talqin qilish, milliy tarixni eskilik sarqiti sifatida tan olish kabi oʻta mantiqsiz gʻoyalar koʻpayib bormoqda. Ushbu maqolada global zamon vatanparvarlik tarbiyasida innovasion pedagogik texnologiyalarni qo‘llash xususiyatlari yoritib berilgan.
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi PQ–81-sonLI “Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi haqida” qarori– lex.uz
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. (2024). "Ta’lim sifatini oshirish va zamonaviy pedagogik texnologiyalarni joriy etish bo‘yicha milliy hisobot". Toshkent: XTV Matbuot xizmati.
Gazeta.uz (2024). “SEL dasturi doirasida maktablarda vatanparvarlik tarbiyasi: yangi yondashuvlar”. 26-iyun, 2024. https://www.gazeta.uz/ru/2024/06/26/institute
UNICEF Uzbekistan (2024). “Eduten platformasi orqali raqamli ta’limni joriy qilish va natijalari”. https://www.unicef.org/uzbekistan
UZA.uz (2024). “Maktab ta’limi va pedagogik islohotlar: natijalar va istiqbollar”. 10-mart, 2024. https://uza.uz
Qodirova, D. (2023). Innovatsion pedagogik texnologiyalar: metodologiyasi va amaliyoti. Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti.
Sobirov, Z. (2022). Globallashuv va milliy tarbiya muammolari. Toshkent: Ma’naviyat nashriyoti.
Hasanov, R. (2021). “STEAM yondashuvining zamonaviy ta’limdagi roli va istiqbollari”. Ilm-fan va innovatsiya, №4, 112–123-betlar.
Dewey, J. (1938). Experience and Education. New York: Macmillan.
Vygotsky, L.S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.