ТАЛАБАЛАРДА ФУҚАРОЛИК КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК МОДЕЛИ
Main Article Content
Abstract
Ушбу мақолада яхлитлик, тарбиянинг инсонпарвар йўналганлиги, ёш ва индивидуал хусусиятларни ҳисобга олиш, тарбиянинг ижтимоий ҳаёт билан уйғунлиги каби тамойилларни ўз ичига олган, тўртта таркибий асосдан иборат талабаларда фуқаролик компетенциясини ривожлантиришнинг педагогик модели ва уни амалиётга жорий этиш масалалари тадқиқ этилган.
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Савотина Н.А. Гражданское воспитание студенческой молодежи в современном вузе: дис. ... д-ра пед. наук. – Москва , 2005. – 459 с.
Сластенин В.А. Общая педагогика [Текст] / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2002, Ч. 2. – 238 с.
Всемирная декларация о высшем образовании для XXI века: подходы и практические меры // Вестник высшей школы. – Москва, 1999. – №3. – С.30-32.
Джумақулов Ш.Б. Аксиологик ёндашув асосида талабаларнинг фуқаролик компетенциясини ривожлантириш: педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори. ... дисс. – Чирчиқ, 2022.
Педагогика назарияси ва тарихи. 1-қисм. Педагогика назарияси /Дарслик. М.Х.Тохтаходжаева ва бошқ.– Т.: “Moliya-iqtisod”, 2007.
Джумақулов Ш.Б. Талабаларда фуқаролик компетенциясини ривожлантириш долзарб педагогик муаммо сифатида. “ERUS” Educational Research in Universal Sciences . 2023/12 . 624-630 б.