TAKRORLASH VA MUSTAHKAMLASH DARSLARINING SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA TURLI O‘QUV TOPSHIRIQLARIDAN FOYDALANISH

Main Article Content

Urmonova Dilfuza Mamasalievna

Abstract

O`quvchilar o`z ona tili imkoniyatlaridan mahorat bilan foydalanishlari, shaxsiy fikrlarini ta`sirchan, tushunarli bayon qila olishlari, turli  hayotiy vaziyatlarda til vositalaridan unumli va maqsadli foydalana olishlari kerak. Buning uchun ona tili darslarida foydalaniladigan o`quv materiallari nihoyatda puxta ishlanishi, ta`lim oluvcining  og`zaki va yozma savodxonligini rivojlantirishi, so`z boyligini oshirishi, mustaqil, kreativ, mantiqiy fikrlashga yo`naltirishi lozim. Maqola muallifi  takrorlash va mustahkamlash dasrslarida lingvistik kompetensiyalarni takomillashtirishda  turli o`quv topshiriqlaridan samarali foydalanish haqida fikr yuritadi, o`quvchlarning bilish faolligini oshirish masalalari tadqiq etadi.

Article Details

How to Cite
Urmonova Dilfuza Mamasalievna. (2023). TAKRORLASH VA MUSTAHKAMLASH DARSLARINING SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA TURLI O‘QUV TOPSHIRIQLARIDAN FOYDALANISH. Research Focus International Scientific Journal, 2(3), 126–131. Retrieved from https://refocus.uz/index.php/1/article/view/63
Section
Articles

References

Мирзиёев Ш. “Ўзбекистон Республикаси халқ таълими тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5712-сонли Фармони. 29 апрель, 2019.

Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.Мирзиёевнинг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ- 4947-сон Фармони. – Тошкент, 2017 йил 7 февраль.

Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.Мирзиёевнинг 2019 йил 21 октябрдаги “Ўзбек тилининг давлат тили сифатидаги нуфузи ва мавқеини тубдан ошириш чора-тадбирлари тўғрисида” ги ПФ - 5850-сон Фармони. – Тошкент, 2019 йил 21 октябрь.

Azimova I. Ona tili ta’limida lisoniy malakani rivojlantirishning psixolingvistik asosi // Global ta’lim va milliy metodika taraqqaiyoti: Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti tomonidan tashkil etilgan respublika ilmiy-amaliy konferensiya materiallari. – Тошкент, 2019. – 221 b.

Абдураимова М. Она тили таълимида илғор педагогик технология. – Тошкент, 2005. – 26 б.

Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов (Теория и практика преподавания языков). – СПб: Златоуст, 1999. – С. 252.

Аҳмедова М. Т. Педагогик компетентлик – Тошкент: Низомий номидаги ТДПУ, 2016. – 84 б.

Зиядова Т. Ўқувчиларнинг ижодий— нутқий фаолиятларини ривожлантириш омиллари // Таълим жараёиида нутқ маданиятини шакллантириш масалалари: ЎТДА 5-йиғилиши тезислари, – Тошкент, 1999. – Б.74 -77.

Зуннунов А. Педагогика назарияси. – Т: Алоқачи, 2006. – 163 б.

Набиева Д. Лингвистик компетенция ва унинг шаклланиш жараёнлари. АДУ. Илмий хабарнома. – Андижон, 2019. – № 12. – Б. 91.

Нурмонов А.,Зиёдуллаева Г. Ўқувчиларнинг тил компетентлигини шакллантириш ва ривожлантириш муаммолари // Маърифат, 2014, № 6 – Б.

Тожиев М., Толипов У.К., Сейтҳалилов Э.А., Зиёмуҳаммедов Б. Педагогик технология: Замонавий илмий-назарий асоси. – Тошкент, 2008.

Улуқов Н. Лингвистик компетентликни шакллантириш омиллари. Тил ва адабиёт таълими, 2018. № 6. 16.

Юсупова Ш. Она тили ўқитиш мазмуни. – Т: Янги аср авлоди, 2007.

Ғуломов А.Қ, Қодиров М. Ўзбек тили ўқитиш методикаси. – Тошкент: Университет, 2001. – Б. 221.

Набиева Д. Лингвистик компетенция ва унинг шаклланиш жараёнлари. АДУ. Илмий хабарнома. – Андижон, 2019. – № 12. – Б. 91.

Зиядова Т. Ўқувчиларнинг ижодий— нутқий фаолиятларини ривожлантириш омиллари // Таълим жараёиида нутқ маданиятини шакллантириш масалалари: ЎТДА 5-йиғилиши тезислари, – Тошкент, 1999. – Б.74 -77.

Mahmudov N. va boshqalar. Umumiy o`rta maktablarning 5-sinfi uchun darslik. G`G`ulom nashriyoti.T.:-2020