O‘ZBEK TILINI IKKINCHI TIL SIFATIDA O‘QITISHDA ZAMONAVIY METODLAR
Main Article Content
Abstract
Mazkur maqolada o‘zbek tilini ikkinchi til sifatida o‘qitishda qo‘llanilayotgan zamonaviy metodlar va ularning samaradorligi tahlil etilgan. Shuningdek, o‘quvchilarning til kompetensiyasini shakllantirishda innovatsion metodlarning tutgan o‘rni, o‘zbek tilini o‘zlashtirish jarayonida yuzaga keladigan muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari tadqiq etilgan. Maqolada til o‘rganish jarayonida samaradorlikni oshirish, zamonaviy metodlarni amaliyotga keng joriy etish va ikkinchi til sifatida o‘zbek tilini o‘qitishda yangi yondashuvlarni qo‘llashning ilmiy asoslarini ochib berilgan.
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
J.Hasanboyev. Pedagogika. Darslik. Toshkent, 2016.
Xoliqov A. A. Pedagogik mahorat. Darslik. Toshkent, 2011.
Djurayevna, M. M. (2023). The Impact of Non-linguistic Elements on Phonostylistic Changes. American Journal of Research in Humanities and Social Sciences, 18, 153-157.
Anvarov, A. (2025). THE ROLE OF REVERSIBLE EDUCATION IN THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL EDUCATIONAL COMPETENCIES OF STUDENTS OF MEDICAL EDUCATION. Журнал академических исследований нового Узбекистана, 2(6, 2-qism), 135-138.
Ганиев, М. М. (2021). Роль иллюстративно-объяснительного обучения русскому языку иностранных студентов. Молодой ученый, (1), 53-55.
Karimovna, M. O. (2022). Linguocultural features of phraseology in Uzbek and German languages. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(6), 481-482.
Салиев, У., & Салиева, Н. (2024). ЗАДАЧИ МЕДИЦИНСКОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕОНТОЛОГИИ. Interpretation and researches, 2(13), 82-85.
Мадаминов, А. А. (2025). ИННОВАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ЖАМИЯТ ТАРАҚҚИЁТИГА ФУНКЦИОНАЛ ТАЪСИРИНИНГ ИЖТИМОИЙФАЛСАФИЙ ЖИҲАТЛАРИ. Экономика и социум, (5-1 (132)), 1272-1275.
Kosimov, K. (2025). CURRENT ISSUES OF YOUTH SOCIOLOGY. THE THEORY OF RECENT SCIENTIFIC RESEARCH IN THE FIELD OF PEDAGOGY, 3(32), 108-112.
Rasulovna, K., Erkinovna, A. U., Sobirovna, T. O., Xusenovna, I. I., & Tulkinovna, I. S. (2020). Teaching foreign vocabulary of the medical field to students of medical higher educational institutions. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24(6), 527-535.
Ахмедова, У. Э. (2018). ЗНАКОМСТВО С ЛЕКСИЧЕСКОЙ СИНОНИМИЕЙ НА ЗАНЯТИЯХ РУССКОГО ЯЗЫКА. 10.00. 00-ФИЛОЛОГИЯ ФАНЛАРИ, 13.
Жураева, М. (2025). Lotin tilida tibbiyot ta’limida talabalarni klinik terminlar orqali professional ko ‘nikmalarini rivojlantirish. Лингвоспектр, 1(1), 222-227.
Исроилова, С. М. (2024). ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ. Экономика и социум, (5-2 (120)), 1066-1071.
Mamatxonova, M. (2024). TRADITION AND INNOVATION IN THE WORKS OF OMON MUKHTOR. Spanish Journal of Innovation and Integrity, 26(1), 167-173.
Abdurahimova, M. (2025). SUKUT PSIXOFIZIOLOGIYASI. Farg'ona davlat universiteti, (1), 72-72.
Каримов, Ў., Каримова, Г., & Каримов, Ў. (2021). Илм-Фан Ва Таълим Соҳасидаги Ахборотлашув. Central Asian Academic Journal of Scientific Research, 1(1), 103-110.
Азимов, У. А. (2021). ЖAМИЯТ ТAPAҚҚИЁТИ ВA ФAPOВOНЛИГИНИ ТAЪМИНЛAШДA ЁШЛAPНИНГ ДEМOКPAТИК ЖAPAЁНЛAPГA AКCИOЛOГИК МУНOCAБAТИНИ PИВOЖЛAНТИPИШДA ФУҚAPOЛИК ЖAМИЯТИ ИНCТИТУТЛAPИНИНГ ЎPНИ ВA ВAЗИФAЛAPИ. Scientific progress, 2(1), 1558-1562.