INGLIZ TILINI O'RGANISHDA GAMIFIKATSIYANING SAMARADORLIGI
Main Article Content
Abstract
Ingliz tilini o'rganishda (ELL) o'yinlashtirishdan foydalanish so'nggi yillarda o'quvchilarning faolligini, motivatsiyasini va tilni o'zlashtirishni kuchaytirish potentsiali tufayli ortib borayotgan e'tiborni qozondi. Ushbu maqola ELLda o'yin usullarining samaradorligini o'rganadi, ularning o'quvchilar ishtirokiga, ko'nikmalarni rivojlantirishga va uzoq muddatli saqlashga ta'sirini ta'kidlaydi. Maqolada aytilishicha, o‘yin o‘rganish nafaqat o‘quvchilarning til ko‘nikmalarini yaxshilaydi, balki til o‘rganishga ijobiy munosabatni ham uyg‘otadi. Biroq, ushbu vositalarni an'anaviy sinf sharoitlariga samarali integratsiyalashda, ayniqsa o'yin mexanikasini ta'lim maqsadlari bilan muvozanatlash nuqtai nazaridan muammolar saqlanib qolmoqda.
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Anderson, C. A. va Dill, K. E. (2000). Laboratoriyada va hayotda video o'yinlar va tajovuzkor fikrlar, his-tuyg'ular va xatti-harakatlar. Shaxsiyat va ijtimoiy psixologiya jurnali, 78 (4), 772-790.
Gee, J. P. (2003). Qanday video o'yinlar bizga o'rganish va savodxonlik haqida o'rgatishi kerak. Entertainmentdagi kompyuterlar (CIE), 1(1), 20-20.
Hamari, J., Koivisto, J. va Sarsa, H. (2014). Gamifikatsiya ishlaydimi? - o'yinlashtirish bo'yicha empirik tadqiqotlarning adabiyot sharhi. Tizim fanlari bo'yicha 47-Xalqaro Gavayi konferentsiyasi materiallari (3025-3034-betlar).
Surendeleg, G., Park, J. va Rhee, J. (2017). Elektron ta'limda gamifikatsiya bo'yicha keng qamrovli so'rov. Inson xulq-atvoridagi kompyuterlar, 71, 271-282.