МАТЕМАТИКА ЎҚИТИШДА МУАММОЛИ ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ ИМКОНИЯТЛАРИ

Main Article Content

Эгамбердиев Сардор Собир ўғли

Abstract

Мақолада аниқ фанларни ўқитишда муаммоли таълим технологияларидан фойдаланиш, ўқувчиларда креатив тафаккурни ривожлантиради. Ўзбекистон таълим тизимидаги илғор тараққиёт аниқ фанлар ривожини ва уларнинг ўқитилишида инновацион ёндашувларни қўллаш имкониятларини оширмоқда. Мақолада эса кейс методлари асосида математик масала ва мисолларни ечиш усуллари хақида сўз юритилади.

Article Details

How to Cite
Эгамбердиев Сардор Собир ўғли. (2022). МАТЕМАТИКА ЎҚИТИШДА МУАММОЛИ ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШ ИМКОНИЯТЛАРИ. Research Focus International Scientific Journal, 1(1), 54–61. Retrieved from https://refocus.uz/index.php/1/article/view/1028
Section
Articles

References

Гончарова Маргарита Алексеевна, Решетникова Решетникова Наталья Проблемное обучение на уроках математики // Школьные технологии. 2013. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/problemnoe-obuchenie-na-urokah-matematiki (дата обращения: 11.09.2022).

https://xs.uz/uzkr/post/talim-tizimi-rivozhi-uchun-zhamiyatning-har-bir-azosi-masul

http://jurnal.tiiame.uz/storage/web/source/1/6.%20%D0%90%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%B2/%E2%84%963(13)%202018/17.%D0%97.%D2%9A.%20%D0%98%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%2C%20%D0%A8.%D0%90.%20%D0%A0%D0%B0%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf

https://www.prodlenka.org/metodicheskie-razrabotki/430074-metod-problemnogo-obuchenija-v-prepodavanii-m

Гончарова М.А., Решетникова Н.В. Образовательные технологии в школьном обучении математике. Барнаул : АлтГПА, 2011. 199 с.

Мельникова Е.Л. Проблемный урок, или Как открывать знания с учениками: Пособие для учителя. М., 2002. 168 с

Гончарова Маргарита Алексеевна, Решетникова Решетникова Наталья Проблемное обучение на уроках математики // Школьные технологии. 2013. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/problemnoe-obuchenie-na-urokah-matematiki (дата обращения: 11.09.2022).

N.A.Mirzayeva “Pedagogical innovation education cluster in the development of naturalscience literacy: the Chirchik experience is in practice” Central Asian Journal of Education-

(PDF) The innovative cluster of pedagogical education in the teaching of natural sciences (chirchik model) is a methodology of the principle "read, watch, explore".

https://www.researchgate.net/publication/363157692_the_innovative_cluster_of_pedagogical_education_in_the_teaching_of_natural_sciences_chirchik_model_is_a_methodology_of_the_principle_read_watch_explore [accessed Sep 11 2022].